Vi forenkler dine HMS rutiner
Vi setter opp HMS-løsningen for deg, slik at den er skreddersydd din bedrift. Alt blir klargjort slik at du kan komme i gang fra dag én!
Det eneste verktøyet du trenger for å håndtere alt av internkontroll, HMS og personalarbeid.
PlusOffice Basis er et digitalt ledelsessystem utviklet for små og mellomstore virksomheter, med fokus på bransjetilpasning og brukervennlighet.
Systemet gir deg full oversikt og samler alle funksjonene du som leder trenger for å kvalitetssikre arbeidsplassen. Vårt HMS-system byr på veldig mange funksjoner og er faktisk det eneste du trenger for å dekke alt av internkontroll, personalarbeid, HR og HMS.
Systemet er svært fleksibelt, enkelt i bruk og tilgjengelig på alle plattformer. Skulle noe likevel være uklart, har du full tilgang på fri fagstøtte og teknisk support.
Alle integrerte skjemaer, instrukser, regler etc vil til enhver tid være oppdatert iht. til gjeldende regelverk og formkrav.
Vårt system sparer deg tid og penger!
Har du allerede et annet HMS-system? Ta kontakt for å se hvor mye enklere hverdagen din kan bli og hvor mye penger du kan spare.