ATTESTASJON & BETALING

Attestasjon & Betaling

Duett MinSide attestasjon og betaling gjør hverdagen enklere både for både deg og

oss.. En forutsetning for å få til denne forenklingen er at inngående fakturaer er elektroniske.

Vi anbefaler e-fakturaer i EHF-formatet. De sendes rett fra leverandøren inn i ditt regnskap. Ingen håndtering av papir, ingen skanning eller manuell registrering. De fleste leverandører kan i dag sende EHF-fakturaer. 


Lever bilagene til en e-postadresse

Hva med bilagene som kommer på andre måter? Vi kan gi deg en egen e-postadresse beregnet på bilagsmottak. Får du fakturaer på e-post, videresender du disse hit. Papirfakturaer kan skannes og videresendes til denne e-postadressen. Kvitteringer og mindre bilag kan du ta mobilbilder av og sende til samme adresse. På den måten blir alle bilag elektroniske. Du slipper å samle, levere og arkivere papirbilag.

Godkjenning på nett

Når dine inngående fakturaer er levert elektronisk, vil vi sørge for at du får tilgang til dem i Duett MinSide. Her ser du alle fakturaer, og kan sjekke dem nøye. Du kan også kommentere fakturaene for å gi oss mer informasjon. Du kan endre betalingsdato og beløp (delbetaling), dersom du har avtalt det med leverandøren. Deretter velger du «godkjenn og legg til betaling». Vi får beskjed om at du har godkjent fakturaen, og ser eventuelle kommentarer du har lagt inn.

Betaling

Når du har godkjent fakturaer på Duett MinSide, vil de vises i en egen arkfane «til betaling». Siste trinn i prosessen er å velge «legg til betaling». Da vil fakturaene bli betalt på angitt betalingsdato og med angitt beløp, såfremt det er dekning på konto. Du bruker BankID for å identifisere deg i denne prosessen. Eventuelle endringer etter oversending til bank må du gjøre i Duett MinSide.


Ønsker du å vite mer om tjenesten?

Vennligst fyll ut skjemaet under
Share by: